Saturday, April 26, 2008

Unibeti race on läbi selleks korraks.

Algus oli meeliületav.
Sain üsna kiirelt kohe 30€ peale, seal vaikselt vaikselt 40€ peale ja kohe ka 55€ peale (sain 10€ boonuse kätte). Mängisin sel hetkel 0.25/0.5 fixxed 6 seated laudu. Noh vot siis käis pauk ära ja vot, nii ma selle kiirelt kokku ajangi ja hopsti 2/4 fixxed lauda, et kiirelt 100€ täis teha. Siis enam kaarti ei tulnud, muudkui tiksus ja tiksus maha, tiltis nagu ei olnud, lihtsalt väga väga suurelt mängisin oma BR yle. Oleks rahulikult 0.25/0.5 edasi lasknud oleks ju veel alleski seal racel. Aga jah, mis enam teha.

Muidugi 90€ boonus on ju soolas veel seal ja selle ma kavatsen järgmise kuu alguses lahti mängida fixxedit mängides.

See kuu jälle mõtlemisainet, miks ma ei suutnud oma eesmärkidest kinni pidada jne jne jne. Ilmselt nüüd tuleb väike paus teha. Uuest kuust võibolla siis uue hooga ja paremini tahaks ka. Muidugi on mul veel triobetis veidi PP, neid ma vähemalt 20k täis ei saa see kuu niiet panen need enne kuu lõppu turniiride alla ära. Ehk saab ka midagi.

1 comment:

Anonymous said...

kuidas sa selle unibeti boonuse 10£ kätte said?