Tuesday, April 1, 2008

Alustuseks

Nii minu esimene blogi, esimene sissekanne.
Mis küll alustuseks öelda? Olen jälle broke suutnud minna. Huh, jälle! Midagi siiski on millega alustada bankrolli kasvatamist. Nüüd on vaja tuhast tõusta, mängima mängu mida ma oskan. Mitte minna sinna, kus ma olla ei tohiks!
Mis ma siia kirjutama hakkan siis? Ilmselt üldiselt hakkavad tulema päeva kokkuvõtted, võibolla ka mõned olulisemad käed.

Eesmärgid siis eelseisvaks kuuks:
Mängida ainult NL20 6 seated laudu, mitte mingil juhul liikuda kõrgemale sellest!
Mõned turniirid tuleks ka mängida, ehk hakkab ka tulemus tulema.
NO TILT, mängida ainult siis kui tunnen ennast hästi ja suudan keskenduda.
Analüüsida oma mängu, jälgida kõike mis toimub ja loomulikult parandada ja likvideerida tuleb vead, mis esinevad mängus.
Kasumit näitavad dollarid hetkel pole olulised, lihtsalt ma soovin selle kuu korralikult mängida täites eelnevaid eesmärke, eks neid dollareid siis ka juurde tiksub! :)

Ok väike alustus on siis tehtud. Ehk homme teen algust ka asjaga, kui jõuan siis juba täna. :)

No comments: