Tuesday, April 8, 2008

Olgem ausad - ma ei oska pokkerit mängida!

TOTAALNE HÄVING JÄLLE!
Tra tullakse nagu alati sitaga kaasa ja hititakse.
AA süüakse mingite Q6'te poolt ära. NORMAALNE! Fcking tilti ajab!!!
Oleks siis ainult korra, aga ei. ALATI ON NII ! Kuidas see võimalik on ?

OK! Lõpetagem halamine. Juhtub. :(

CASH: 270 kätt ja -18$

SnG: -19$

Freeroll !!! Ma peaks hakkama elukutseliseks freerolli mängijaks! Kurat on alles idee! Päriselt ju hea idee, hoorad paar tunnikest ja võibolla õnnestub ka ühe õlle raha kokku hoorata heal päevalgi, supper. Kuidas mul freerollil kõik suckoudid õnnestuvad, viskad lambist allin, et mängida ei viitsi tglt seda freerolli. Ja tulevad kõik potid koju nii alguses. Ok, nii ma siis topi saingi seal 200$ freerollil, ja eks ma edasi siis normaalselt proovisin. Noh venitasingi ennast finaallauda välja (5. koht stackilt finaallauda minnes). Kusjuures, kui oli veel 18 inimest alles olin TOP1. Aga noh eks seal finaallauas lõppevad kõik suckoudid ära ja tehakse sulle kõik vastu, mis ise tegid turniiri alguses! AQ vs Q7 ja KQ vs K9 ... DONE! 8. koht ja 2.8$. TUBLI SAAVUTUS!!!

Kokku: -35.5$

No comments: