Sunday, June 15, 2008

Sitasti mängitud blogijate freeroll.

Puudus täielikult keskendumine, mingihetk võibolla oli korraks, aga pikalt see ei kesknud. Ühe silmaga pidin jälgima koguaeg Rootsi - Hispaania mängu (kurat Rootsi kaotas ://) ja ootasin koguaeg, et see turniir jõuaks võimalikult kiirelt finaallauda ja blindid kasvaks võimalikult kiirelt. Jah, ei mänginud korralikult koguaeg. Tegelikult, ega mõnes kohas oli veidi õnnest ka puudus, aga misseal ikka.
Kurat ma ei oskagi eriti siia enam midagi kirjutada, turniiri jälgimine oli nii kehva, et jah. Meeles ka pole palju, aga meenutan niipalju kui on.
Alguses olid kõik maru tightid, oodati kätt muudkui. Esimene tõsine asi oli alles mingi 25/50 blindide juures umbes. Buttonilt 9To'ga läksin stealima ja sain BB'lt calli (minumeelest oli Alvini), flop 339 ja Alvini lükkas allin ja tuli easy call, sest ta oli kõige agressiivsem vend lauas ja ta oli enne shovenud suhteliselt keskpäraste kätega mitu korda. Ta näitas oma K8 ette ja abi ta õnneks ei saanud. Oligi korras, double up tehtud ja olin suht esimeste hulgas. Tasapisi olin stackile lisa saanud, kui tuli üks otsustavamaid käsi, mis mu rivist välja lõi. 77'ga raisesin kuskilt MP pealt, sain ühe calli tagant ja flop 569. Olin millegipärast nii kindel, et mu 77 on veel ees siin ja jätkasin oma agressiivset panustamist, kus lõpuks panin ta riveris allin. Tema näitas oma 55 ette ja mina jäin tühjade kätega. Järgi jäi mul mingi 1-1.5k chips. Langesin sellega umbes 800 peale (blindid vist olid mingi 150/300 siis juba), kui buttonilt lükkasin K3s allini, sain calli ja näidati vastu KJ või oli KT. Hiir liikus juba X'i suunas, aga vot, riverisse tuli 3. Tagasi mängus ikkagi. Siit maalt hakkasin üsna agressiivselt mängima, raisesin tihti. Nii saingi kuidagi omale mingi 5-6k chipe uuesti kokku, täpselt ei mäletagi, mis kaartidega ja kuidas (kaotused jäävad millegipärast paremini meelde :D). Olin taas jõudnud TOP5 hulka. Siis jällegi üks otsustav käsi, mis lõplikult mängu perse keeras mul: 99 vs Q9s preflop allin. Vastane sai masti ja jäin suht lowstackiks uuesti. Blindid olid suureks kasvand ja viskasin mingis olukorras allin ja out olingi. Täpselt ei mäleta, mis kaartidega, aga arvan, et seal pole vahet enam. Lõpetasin 12. kohal.

Üldiselt selliseid turniire võiks veel tulla kunagi. Aitäh triobet tiimile, et selline asi üldse ette võeti, supper! Kahju on sellest, et ma ei saanud rankaga ühes lauas mängida. :P Oleks tahtnud. :) Parem aeg ka veidi, jalka mäng samalajal ja veel ROOTSI mäng. Aga õnnitlused võitjatele! Chipcase jäi ka saamata, mida ma kõigerohkem tahtsin. :(

No comments: