Monday, June 9, 2008

Ei viitsi mängida. :/

Üldse ei motiveeri miski mind mängima. Teen mingi 2-8 SnG korraga ja siis tavaliselt läeb trio kinni ka. Olen selle ajaga jõudnud teha ma mingi 120 SnG turniiri ainult. Muidugi algus oli väga kehv, tegelikult nii kehva algust ikka ei ootand rsk. Viimased 50 turniiri arvan, et olen suht nullis. Ei viitsi kontrollida ka hetkel, muidu on ülesse küll kirjutatud viimne kui üks tulemus (muidugi, kui midagi nüüd vahelt kogemata ära ei jäänud). Umbes 35€ olen kahjumis hetkel nende SnG, olen mänginud 5, 6, 10 seated 2.5+0.25$ buyiniga SnG'sid (enamjaolt siiski 5 omased).

Kunagi võtan ette ja teen ühe pikema sessi ka. Ausalt hektel ei viitsi. Kuna neid nii vähe läbi ka mul mängitud, siis ma ei hakka täpseid tulemusi ka postitama, ootame veidi veel nendega.



Kindlasti kõik teavad juba, et tulemas on blogijate freeroll. Muidugi meeldiv sellist turniiri mängida. Vähe osalejaid, normaalne auhinnafond, enamjaolt kõik tugevad ja kindlasti ülimalt kogenud mängijad vastasteks. Lisainfo: http://www.pokerclub.ee/forum/viewtopic.php?t=2136

No comments: