Thursday, June 12, 2008

Loeme kopikad kokku !

Niisiis, täna olen veidike mänginud.
Aga kõige enne siis mu ebaõnnestunud SnG'de kohta. Enam ausalt ei viitsi neid, liiga raske minu jaoks ikkagi. Kokkuvõte siis minu üritusest:
2.5+0.25$ Extreme turbo 10 seated - IN: 41.25$ (15 mängu) OUT: 47.5$
2.5+0.25$ Extrene turbo 6 seated - IN: 60.5$ (22 mängu) OUT: 25$
2.5+0.25$ Freezeout 10 seated - IN: 13.75$ (5 mängu) OUT: 12.5$
2.5+0.25$ Super Turbo 5 seated - IN: 239.25$ (87 mängu) OUT: 208.75$
Kokku siis - IN: 354.75$ ja OUT: 293.75$ ehk -61$ siis nende SnG'dega. JUBE. :(

Täna üks sõber ütles, et võiks koos teha 200€ guarantee'd T6 pokkeritoas (MA VIHKAN TEGELIKULT TODA KOHTA!!!). Olin nõus, saatis mulle sisseostu raha, milleks oli siis 3.3€. Kaart ei jooksnud, mäng ei olnud hea, rebuysid tehti kõvasti, aga kokkuvõttes 3. koht. Suurema osa stackis kaotasin lõpus 70 vs 30 olukorras, oleks too ära tulnud oleks kinni kah pannud. 3. koht teenis siis 40€. Saatsin 10€ sõbrale tagasi, mingit deali meil polnud, aga ikkagi.
Niisiis, õhtupoole võtsin samas pokkeritoas ette 1500€ guarantee, 3.3€ sisseostuga. 48 osalejat kokku, tunduks nagu võimas overlay või mis. Uskuge või mitte aga rebuysid tehti 400+. SICK ISN'T IT ???!!! Seal mingi haige rebuy süsteem ikka, mingi vend teeb 20 rebuyd, kaotab enda stacki ära koguaeg ja siis tuleb see lõpuks oodatud break JUHUU, pärast seda ei tee enam keegi neid FUCKING REBUYSID!!! Nii too sama vend kellest enne jutt oli jõudis vaheajani mingi 1.5k chipsidega, jah ja siis hakkas tulema, ta tegi 26 rebuyd ja tema chipid olidki uue tunni alguses 28k peal, SICKKKKKKKKKKK!!!!!!!! Minul seevastu 14k, olin ise ka 5 rebuyd teinud, kui kaotasin mingi 9k chipid suckouterile ära. Nii too sama rebuyde vend (kusjuures mu lauas oli mingi teine ka, aga ta tegi mingi 25 rebuyd AINULT, see ei vaja ju eriti märkimist ?). Igatahes peale seda pikka juttu tahan ma öelda, et too turna midagi head ei toonud ja üsna pea olin peale rebuy värki out kah. Jah mingeid selliseid 1500€ guaranteesid 3.3€ sisseostuga ei proovi ma seal enam MITTE KUNAGI!.
Ok sinna jäi mul alles 11.7€ ja selle mängisin ma NL20 peaaegu maha. Aga jah tegin suckoudi ju ! T6 suckoutide koht. Oli AA käes, mingid raised ja reraised preflop, flop KJ6 ja ma instaallin. Sain calli siis KK'lt irw. Jah, turn A. SUCKOUTER OLEN !!!! Ok siis sain rahulikult ikkagi edasi mängida seal NL20 lauas ja kui nüüd lõpuks lõpetasin oli mul 43.6€.

Pokerstarsi kandsin ka oma viimased rahad ära moneybookerist - 49$. Mul seal mingi igivana 50$ boonus lahti mängimata, võtsin nende FPP eest kunagi 50$ raha, aga ei teadnud et pean selle lahti veel mängima. Teen ära selle nüüd.

Triobetti kandsin ka 300 eek sisse, seda mitte pokriks, vaid EMi ennustamiseks. Tahan veidi proovida seda asja ka. Praegu kõik OK tollega, teen kunagi ka tollest mingi kokkuvõtte kuidas läks. Veel ootan triobetis seda blogijate freerolli, ma tahan mängida BLOGIJATE vastu, kõik ju kõvad tegijad omamoodi.

Finatsseis siis:
T6: 43.62€
Pokerstars: 49.2$
Triobet: 0.01€
Triobeti ennustuskonto: 300+ kr

BUSTO veel ei ole, ei taha ka minna rsk. Aga ma proovin veel, äkki leian kuskilt rahapuu endale.
OK, see oli vist kõigepikem post, mis ma kunagi siia kirjutanud olen, AITAB kah.

No comments: