Friday, June 27, 2008

Gambler :/

Kurat, oleks mul seda püsivust nagu "liinitöölisel" vaja on. OLEKS AINULT.
Ma proovin kunagi ennast kokku võtta ja teen ühe päeva nagu tööpäeva 8h pokrit, kuskil madalaslimiidis. NT: NL5 või NL10 6 seated. Suudaks ma üks-kaks päeva nii 8h lasta mingil 5 laual, siis võibolla näeb ka milleks suuteline olen. Hetkel need 100-200 kätt mis harva mängin, need ei näita absoluutselt mitte midagi.

Igastahes PS'ist sain ma BRi enne välja kantud kui bustoks läksin, mingi 160$ kandsin välja. Triost kandsin ka rahad välja, ennustamine hakkas halvasti minema viimasel ajal. See 300kr, mis ennustamiseks sisse kandsin, see jäi lõpuks mingi 450 kr peale ja kandsin samuti välja. Ühesõnaga kõik rahad, mis olid läksid vahepeal pokrist välja.

Aga noh, siis eile tuli isu mängida, kandsin 1000 kr sisse jälle triosse ja NL50 6 seated lahti (pole ammuammu midagi sellist mängind) ja sinna see raha läkski. Enamus rahast läks siia: QQ vs AKs. Halvasti mängisin toda kätt nkn, kui turni tõmmati mast. Aga jah...

Hetkel jälle vaatan kust rahasid saaks, ei taha kontolt ka juurde eriti kanda. :S Freerolle vist tuleb mängida, ei teagi. TRA EI VIITSI KA JU!!! Ok aitab sellest mõttetust tekstist.

No comments: